ورزش

یامگا، مهره دستگرمی تمرین آلومینیوم!

یامگا، مهره دستگرمی تمرین آلومینیوم!

به گزارش خبرورزشی، با توافق دو باشگاه آلومینیوم و استقلال، قرار شد کوین یامگا ستاره فرانسوی آبی پوشان در تمرینات تیم اراکی حاضر شود تا در صورتی که مجتبی حسینی از وضعیت وی راضی باشد و به این نتیجه برسد که ضعف بینایی وی مشکلی برای انجام وظایف فوتبالی‌اش ایفا نمی‌کند، او از استقلال به این تیم بپیوندد.

حالا سوالات متفاوتی نظیر اینکه اگر یامگا مشکلی ندارد چرا در استقلال نمی‌ماند و یا اصلا این رفتار با او درست است یا خیر، مطرح می‌شوند اما نکته اینجاست که در تمرین آلومینیوم هم اتفاق جالبی رخ نداده است.

یامگا درحالی خودش را به کادرفنی ایرالکو معرفی کرد و در تمرین امروز پا به توپ شد که اصلا نیتی برای زیر نظر گرفتن وی وجود نداشت. بنا به شنیده‌ها از تمرین امروز آلومینیوم، تنها چند دقیقه پس از آغاز کار گروهی، مربیان این تیم ترجیح دادند تا یامگا را به گوشه‌ای از زمین بفرستند که نفرات غیر اصلی مشغول توپ زدن بودند و او به نوعی از کار گروهی و تمرین با بازیکنان اصلی منع شد.

انگار که خیلی مشتاق حضور او در این تیم نیستند و روی بازیکنان دیگری حساب باز می‌کنند. قاعدتا کادرفنی آلومینیوم بیش از هر چیزی به فکر منافع تیم خودشان هستند و از این بابت به آنها خرده‌ای وارد نیست اما ای کاش مدیران استقلال به شکل دیگری یامگا را از سر خودشان باز می‌کردند؛ بازیکنی که در 3 فصل اخیر یکی از مهمترین مهره‌های آبی پوشان بوده مستحق چنین رفتار و برخوردهایی نیست….

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا